Здравейте,
Отдавна не съм писал, че ми беше писнало от отговори от типа на "питай търсачката" и прочие, но днес реших да опитам отново. И така - имаме следната гатанка:
Колата ми вървеше супер, като на 3000 оборота направо се изстрелваше. Понеже напоследък ми паднаха малко странични пари та смених много неща: радиатор, носачи - горни, тампони на стабилизираща щанга - полиуретанови, амортесьори билщайн и пружини, биалети, втулки на долни носачи и гърне. Това добре. Но след смяната на радиатора, което беше последната смяна, поради някаква причина колата ми загуби мощност на високите обороти. С други думи има едно глъхнене като я изюркам около 4500, 5000 оборота. Двигателя си ръмжи, няма промяна в звука, но колата увисва. И това не е като на някои колеги тресенето при студена кола. Смених филтъра, викам да не се е зацапал при смяната на радиатора че му беше отворена кутията, и почистих дебитомера и дросела от гнязта. Адаптирах дросела и пробвах пак. Същата работа. И сега се чудя да набутвам ли 230 лв в нов дебитомер - колкото е в ахм ауто БОША, тъй като не съм сигурен дали е в Дебила причината. Защото е странно че се появи след смяната на радиатора. А не ми се набутва повече на сляпо. Защото майстори, майстори...Видяхте какво смених по предницата заради едно гадно тропкане "на ситно" и се оказаха тампоните на стабилизиращата - полиуретанови - 34лв + 60лв смяна. Ама както и да е - поне всичко съм сменил отпред (от преди тва и кормилна рейка + накрайници + рецикле на долните носачи/шарнирите им).
Въпроса ми е, и то моля да ми бъде отговорено съвестно както прави Новачев (другите - тарикатите - да не ми сипят остроумие в темата) от какво може да се случи това и може ли да има връзка със смяната на радиатора - все пак много маркучи се откачиха, нагънаха и закачиха наново...
ПС Това е само в движение, на място двигателя се форсира без игра на оборотите.
Отдавна не съм писал, че ми беше писнало от отговори от типа на "питай търсачката" и прочие, но днес реших да опитам отново. И така - имаме следната гатанка:
Колата ми вървеше супер, като на 3000 оборота направо се изстрелваше. Понеже напоследък ми паднаха малко странични пари та смених много неща: радиатор, носачи - горни, тампони на стабилизираща щанга - полиуретанови, амортесьори билщайн и пружини, биалети, втулки на долни носачи и гърне. Това добре. Но след смяната на радиатора, което беше последната смяна, поради някаква причина колата ми загуби мощност на високите обороти. С други думи има едно глъхнене като я изюркам около 4500, 5000 оборота. Двигателя си ръмжи, няма промяна в звука, но колата увисва. И това не е като на някои колеги тресенето при студена кола. Смених филтъра, викам да не се е зацапал при смяната на радиатора че му беше отворена кутията, и почистих дебитомера и дросела от гнязта. Адаптирах дросела и пробвах пак. Същата работа. И сега се чудя да набутвам ли 230 лв в нов дебитомер - колкото е в ахм ауто БОША, тъй като не съм сигурен дали е в Дебила причината. Защото е странно че се появи след смяната на радиатора. А не ми се набутва повече на сляпо. Защото майстори, майстори...Видяхте какво смених по предницата заради едно гадно тропкане "на ситно" и се оказаха тампоните на стабилизиращата - полиуретанови - 34лв + 60лв смяна. Ама както и да е - поне всичко съм сменил отпред (от преди тва и кормилна рейка + накрайници + рецикле на долните носачи/шарнирите им).
Въпроса ми е, и то моля да ми бъде отговорено съвестно както прави Новачев (другите - тарикатите - да не ми сипят остроумие в темата) от какво може да се случи това и може ли да има връзка със смяната на радиатора - все пак много маркучи се откачиха, нагънаха и закачиха наново...
ПС Това е само в движение, на място двигателя се форсира без игра на оборотите.
Comment